۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳

معاون تبلیغات اسلامی مازندران:

امیرکبیر با تحریف ها مقابله کرد/ برپایی اعتکاف تخصصی و صنفی

امیرکبیر با تحریف ها مقابله کرد/ برپایی اعتکاف تخصصی و صنفی

نکا- معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران با گرامی‎داشت سالروز شهادت امیرکبیر گفت: امیرکبیر در طول عمرش با جهادتبیین به مقابله با جریان بهاییت پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده ظهر چهارشنبه در گردهمایی تخصصی رؤسای شورای هیأت‌های مذهبی استان با گرامیداشت سالروز شهادت امیرکبیر اظهار داشت: این شهید والامقام هیأتی عمل کرد، حسینی زندگی کرد و حسینی نیز به شهادت رسید و در حرم مطهر سیدالشهداء آرام گرفت.

وی با تاکید بر اینکه از هیأتی ها و امام حسینی‌ها انتظار جهاد تبیین را داریم، گفت: امیرکبیر در تمام عمر بابرکت خود جهاد تبیین و مقابله با جریان تحریف را دستور کار خویش قرار داده بود.

وی با اظهار اینکه امیرکبیر با درایت، روشنگری و اقتدار توانست جلوی جریان بهائیت را در کشور بگیرد، گفت: او با حمایت علما تا پای جان جلوی این جریان منحرف ایستاد و به شهادت رسید.

حجت الاسلام درخشنده با عنوان اینکه ما تریبون داران هیأت‌ها و روضه‌ها هستیم و باید با برپایی هرچه بهتر هیأت‌ها، بستر جهادتبیین را مهیا کنیم، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در دهه فجر، مسؤول کمیته هیأت و تشکل‌های دینی است و باید در این حوزه فعالیت‌های یکپارچه ای داشته باشیم.

وی روایت پیشرفت را از جمله برنامه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی بیان کرد و گفت: هیأت‌های مذهبی با برپایی ایستگاه‌های صلواتی در دهه فجر و تشویق سایر هیأت‌ها به کنشگری در سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش هستیم تا با ایجاد شور و شعور انقلابی، دهه‌ی فجری با نشاط و امید بخش داشته باشیم‌.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به در پیش بودن آئین معنوی اعتکاف از هیأت‌ها خواست تا نقش پررنگی در جریان اعتکاف داشته باشند و گفت: هیأت نباید خود را از جریان اعتکاف دور نگه دارد و باید این برنامه به صورت منسجم برپا شود.

وی خواستار برپایی اعتکاف به صورت تخصصی و صنفی توسط هیأت‌ها شد.

کد خبر 5991065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha